Satanská biblia 06
SATANSKÝ RITUÁL
A.
VĚCI, KTERÉ JE TŘEBA VĚDĚT, NEŽ PŘISTOUPÍTE K RITUÁLU:
1. Osoba konající rituál stojí během
obřadu čelem k oltáři a symbolu Bafometa, s výjimkou situací, jež vyžadují jiné
pozice.
2. Oltář by měl být pokud možno proti
západní zdi.
3. U rituálů prováděných jednou osobou
není třeba role kněze. Pokud se na obřadu podílí více než jedná osoba, jeden z
účastníků musí vystupovat jako kněz. Při soukromém rituálu se vykonavatel řídí
pokyny pro kněze.
4. Když osoba vystupující jako kněz
pronese slova šemhamforaš a Sláva Satanovi! ostatní účastníci je opakují. Po
sborovém opakování Sláva Satanovi! se vždy ozve gong.
5. Mluvení (s výjimkou vlastního obřadu) a
kouření je po počátečním zvonění zakázáno. Konec obřadu opět ohlašuje zvon.
6. Kniha Belialova obsahuje základy
satanské magie a rituálu. Než se pokusíte o rituály popsané v Knize
Leviathanově, je bezpodmínečně nutné, abyste přečetli a pochopili celou knihu
Belialovu. Pokud jste tak neučinili, nemůžete od následujících třinácti kroků
očekávat sebemenší úspěch.
B.
TŘINÁCT KROKŮ
(Viz Pomůcky užívané při satanském
rituálu, kde naleznete podrobnější pokyny)
1. Oblékněte si rituální oděv.
2. Shromážděte pomůcky, potřebné k obřadu;
zažehněte svíce a zhasnete všechny venkovní světelné zdroje; nalevo a napravo
od oltáře umístěte podle pokynů pergameny.
3. Pokud za oltář slouží žena, zaujme své
místo - hlavou k jihu, nohama k severu.
4. Vyzváněním zvonu očistěte ovzduší.
5. Nyní kněz nahlas čte Vzývám Satana a
Pekelná jména, uvedená dále (viz Kniha Leviathanova). Účastníci opakují po
knězi jednotlivá Pekelná jména.
6. Napijte se z kalicha.
7. Kněz se otáčí proti směru hodinových
ručiček a ukazuje mečem na všechny světové strany a vyvolává jednotlivá Knížata
pekel: Satana z jihu, Lucifera z východu, Beliala ze severu a Leviathana ze
západu.
8. Proveďte žehnání falem (pokud ho
používáte).
9. Kněz čte nahlas příslušnou invokaci pro
daný obřad: Smyslnosti, Soucitu nebo Destrukce (viz. Kniha Leviathanova).
10. V případě soukromého rituálu je tento
krok mimořádně důležitý. O samotě lze vyjádřit i nejtajnější tužby, takže při
přehrávání, slovním vyjadřování či zobrazování svých přání byste se v žádném
případě neměli držet zpátky. Právě při tomto kroku se črtá, balí a odesílá k
příjemci váš návod.
(A) JAK PŘIVOLAT PARTNERA K UKOJENÍ CHTÍČE NEBO NAVODIT
SEXUÁLNĚ USPOKOJIVOU SITUACI
Opusťte oltář a přesuňte se na místo, ať
už v téže místnosti či v jiné, které je příhodnější k provedení konkrétního
rituálu. Pak ve své fantazii vytvořte co možná nejvěrnější model situace, po
které toužíte. Nezapomeňte, že máte k dispozici pět smyslů, a proto své snění
neomezujte najeden. Tyto pomůcky lze použít jednotlivě či v různých kombinacích:
a.) grafické znázorňování představ
(kresba, malba, atd.).
b.) písemné zachycení představ (povídky,
hry, popisy vašich přání a jejich případný výsledek).
c.) přehrání touhy ve scénce či dramatické
hříčce, kdy s pomocí různých pomůcek k zesílení představivosti zachytíte buďto
sami sebe nebo předmět vaší touhy (přenos).
d.) libovolné vůně, vztahující se ke
kýžené osobě nebo situaci.
e.) libovolné zvuky či doplňující hluky,
vyvolávající výraznou představu.
V této fázi rituálu by mělo dojít k
výraznému sexuálnímu vzrušení. Po vyvolání dostatečně silných představ by měl
nastat co možná nejintenzivnější orgasmus jako vyvrcholení tohoto kroku. Lze ho
dosáhnout libovolnými masturbačními či autoerotickými prostředky. Po dosažení
orgasmu se vraťte k oltáři, a pokračujte krokem 11, popsaným na straně 107.
(B) JAK ZAJISTIT POMOC NEBO ÚSPĚCH OSOBĚ, S KTEROU
SYMPATIZUJEME ČI SOUCÍTÍME (VČETNĚ VÁS SAMOTNÝCH)
Zůstaňte v těsné blízkosti oltáře a
představte si co možná nejpřesněji Osobu, jíž chcete pomoci (případně pociťujte
hlubokou sebelítost). Vyjádřete své přání vlastními slovy. Jsou-li vaše city
skutečné upřímné, budete přitom přelévat slzy, jimž byste se neměli bránit. Po
tomto citovém cvičení pokračujte krokem 11, strana 107.
(C) JAK DOSÁHNOUT ZNIČENÍ NEPŘÍTELE
Zůstaňte poblíž oltáře, pokud ovšem vám
představy nepřicházejí lépe na nějakém jiném místě. Jako například v blízkosti
oběti. Vytvořte obraz oběti a pak se ho snažte libovolným způsobem zničit. Lze to
provést takto:
a.) zapichováním špendlíků nebo hřebů do
figurky, představující vaši oběť; panenka může být hadrová, z vosku, z
rostlinného materiálu atd.
b.) grafickým znázorněním způsobu zničení
oběti; kresba, malba, atd.
c.) živým literárním popisem neodvratného
konce oběti.
d.) podrobnou samomluvou, zaměřenou na
vybranou oběť, popisující její muka a záhubu.
e.) zohavením, poraněním, způsobením
bolesti či nemoci spodobnění oběti, za použití dalších libovolných prostředků
nebo pomůcek.
Tento krok obřadu by se měl pojit s
intenzivní, vypočítanou nenávistí a pohrdáním; neměli byste se pokoušet
zastavit děj, dokud se čaroděj následkem výdeje energie zcela nevyčerpá. Pak
přejděte ke kroku 11.
11 a.) Jsou-li požadavky v písemné podobě,
kněz je přečte nahlas, načež je spálí v plameni rituální svíce. Po každém přání
se opakuje zvolání šemhamforaš a Sláva Satanovi!
11 b.) Pokud jsou přání formulována ústně,
účastníci je jeden po druhém sdělí knězi. Ten pak opakuje žádost vlastními
slovy, která jsou pro něj emočně nejvzrušivější. Po každé prosbě se opakuje
zvolání šemhamforaš a Sláva Satanovi!
12 Kněz přečte příslušný Enošský klíč, na
důkaz, že jsou účastní či oddáni silám pekel.
13 Zvon ohlásí opětovné znečištění
ovzduší. Kněz pak pronese slova DOKONÁNO JEST.
KONEC RITUÁLU
C.
POMŮCKY, UŽÍVANÉ PŘI SATANSKÉM RITUÁLU
ODĚV
Mužští účastníci nosí černý oděv. Hávy
mohou být buď s kápí nebo čapkou, a pokud účastník chce, mohou zakrývat i tvář.
To má umožnit vyjádření různých emocí výrazem obličeje bez jakýchkoliv ohledů.
Zároveň to omezuje odvádění pozornosti na
někoho jiného. Ženské účastnice nosí oděvy, které jsou sexuálně vzrušující,
starší ženy mohou být v černém. Všichni mají amulety s pečetí Bafometovou nebo
tradiční Satanův pentagram.
Muži oblékají rituální oděv před vstupem
do obřadní síně, a mají ho na sobě po celý obřad. Rituální oděv lze u mužů
nahradit jakýmkoli černým oblečením.
Černá je zvolena proto, že symbolizuje
pekelné mocnosti. Ženy mají sexuálně přitažlivé oblečení, aby vyvolávaly u
mužských účastníků vzrušení, a tím zvýšily produkci adrenalinu nebo
bioelektrické energie, což zajisti lepší účinek obřadu.
OLTÁŘ
Nejstarší oltáře byly z masa a krve;
přirozené lidské pudy a záliby byly základem, na němž stavěla všechna
náboženství. Pozdější náboženství, která prohlásila přirozené lidské sklony za
hříšné, udělala ze živých oltářů kamenné desky a hromady kovu.
Satanismus je spíše náboženstvím těla než
ducha, proto je při satanských obřadech užíván oltář tvořený lidským tělem.
Oltář má sloužit jako ústřední bod, k němuž se během obřadu upíná veškerá
pozornost. Při satanském rituálu je užívána nahá žena, protože její
přirozeností je pasivní přijímání a zároveň představuje matku Zemi.
Při některých rituálech může být nahota
ženy sloužící za oltář nepraktická, může tedy být oblečena nebo částečně
zakryta. Pokud provádí rituál žena, není třeba, aby další žena sloužila za
oltář. Pokud oltář netvoří žena, další pomůcky používané při rituálu se mohou
položit na zvýšený podstavec, na němž by jinak ležela. Pro velké skupinové
obřady lze zkonstruovat speciální oltář, přibližně 13 O až 160 cm vysoký a 180
až 200 cm dlouhý, na který si žena lehne. Není-li to možné nebo při soukromých
obřadech, lze použít jakoukoli vyvýšenou podložku. Pokud slouží za oltář
žena,další pomůcky lze umístit na stůl v dosahu kněze.
SYMBOL BAFOMETA
Symbol Bafometa užívali templáři jako
znázornění Satana. Během doby nesl různá jména, například Kozel z Mendesu,
Kozel tisícera mládí, Černý kozel, Jidášský kozel, a zřejmě nejpříhodněji,
Kozel - Obětní beránek.
Bafomet představuje síly pekel, spojené s
pohlavní plodností kozla. Ve své čisté podobě zachycuje pentagram lidskou
postavu v pěticípé hvězdě - tři vrcholy nahoře, dva směřující dolů - která
symbolizují duchovní založení člověka. V satanismu se pentagram také užívá, ale
jelikož satanismus představuje tělesné pudy člověka, čili protiklad duchovní
stránky, užívá se převrácený - tím dokonale odpovídá hlavě kozla. Rohy,
představující dualitu, jsou vzdorně vystrčené kupředu, další tři cípy směřující
dolů symbolizují popření sv. trojice. Hebrejské znaky ve vnějším kruhu symbolu
pocházejí z magického učení Kabaly, dávají slovo Leviathan, had z vodní
propasti ztotožňovaný se Satanem. Tyto znaky odpovídají pěti vrcholům obrácené
hvězdy.
Symbol Bafometa je umístěn na zdi nad
oltářem.
SVÍCE
Svíce užívané při satanském rituálu
představují Luciferovo světlo; Lucifer je nositelem světla, osvícení, živého
plamene, planoucí touhy a plamenů pekelných.
Při satanském rituálu by se měly používat
pouze černé a bílé svíce. Nikdy neužívejte víc než jednu bílou svíci, černých
můžete mít, kolik je třeba k osvětlení obřadní síně. Nalevo od oltáře má stát
alespoň jedna černá svíce, představující síly temnot a cestu nectnosti. Další
černé svíce jsou umístěny, kde je potřeba osvětlení. Jedna bílá svíčka stojí
napravo od oltáře a představuje pokrytectví bílých čarodějů a příznivců cesty
ctnosti. Žádný další zdroj světla není přípustný.
Černé svíce slouží k tomu, aby účastníci
rituálu dosáhli úspěchu a moci, jejich plameny mají strávit pergameny, na nichž
jsou napsána požehnání, požadovaná účastníky. Bílá svíce slouží ke zničení
nepřátel. Pergameny, na nichž jsou napsány kletby, se pálí v plameni bílé svíce.
ZVON
Jeho výrazný zvuk má oznamovat začátek a
konec rituálu. Kněz devětkrát zazvoní, obrací se přitom proti směru hodinových
ručiček a vysílá zvuk zvonu do čtyř světových stran. Zvonění na začátku rituálu
má pročistit ovzduší od všech vnějších zvuků; na konci zvýrazňuje rituální
proces a zároveň slouží jako znečištění, označující konec.
Zvuk zvonu má být spíše hlasitý a
pronikavý, ne měkký a cinkavý.
KALICH
Cíše nebo kalich představuje v satanském
rituálu kalich extáze. V ideálním případě by měl být ze stříbra, ale pokud není
k dispozici stříbrný,, lze použít jakýkoli, z kovu, skla či kameniny -jen ne ze
zlata. Zlato bylo vždy spojováno s řádnými náboženstvími a královstvím nebeským.
ELIXÍR
Povzbudivá tekutina čili Elixír života
používaný pohany byl křesťanskou vírou popliván a stalo se z něj posvátné mešní
víno.
Mok, který původně pili pohané při svých
rituálech, měl uvolnit a zvýraznit emoce účastníků obřadu. Satanismus neobětuje
svého boha, jako to dělají ostatní náboženství. Satanista nepraktikuje takovou
formu symbolického kanibalismu, mešní víno, používané křesťany, vrací jeho původnímu
účelu - stimulování emocí, potřebných k satanskému rituálu. Není nutno užívat
víno - hodí se libovolný nápoj lahodící patru, který zároveň povzbuzuje.
Elixír života se má pít z Kalichu extáze,
jak bylo naznačeno výše, a to hned po vzývání Satana.
MEČ
Meč moci je symbolem agresivní síly a
slouží jako prodloužení a posílení paže, jíž kněz gestikuluje a ukazuje.
Podobný účel má kouzelný prut, užívaný v jiných formách magického rituálu.
Při Vzývání Satana kněz ukazuje mečem na
symbol Bafometa. Je také používán, jak je popsáno v Krocích rituálu, při
vyvolávání čtyř Pekelných knížat. Když kněz přečte přání či žádost probodne
špicí meče pergamen, na němž jsou napsány. Napíchnutý pergamen je potom vydán
plameni svíce. Kněz naslouchá žádostem dalších účastníků, opakuje je a vkládá
meč na jejich hlavy (jako při tradičním pasování rytířů).
Pro soukromé rituály, kdy nelze získat
meč, postačí dlouhý nůž, hůlka nebo podobný předmět.
FALUS
Falus je pohanským symbolem plodnosti a
představuje plození, mužnost a agresi. Je to další atribut, který byl rouhavě
zneužit, aby se hodil do křesťanských obřadů zatížených pocitem viny. Církevní
kropáč, či kropítko se svěcenou vodou, (latinsky aspergillum) používaný
katolíky, je pokrytecká verze falu - vskutku pěkná proměna obyčejného penisu!
Jeden z pomocníků drží falus oběma rukama
a dvakrát jím potřese směrem ke všem hlavním světovým stranám jako požehnání
domu.
Lze použít libovolný falický symbol. Pokud
není žádný k dispozici, je možné vymodelovat ho ze sádry, dřeva, vosku, hlíny,
apod. Falus je nutný pouze při organizovaných skupinových rituálech.
GONG
Gong je používán k přivolání temných sil.
Vždy, když účastníci opakují po knězi sláva Satanovi, zazní gong. Je nutný
pouze při organizovaných skupinových rituálech. Vzhledem k lepšímu zvuku je
vhodnější koncertní gong, ale pokud není k dispozici, lze použít jakýkoli gong
s plným, sytým zvukem.
PERGAMEN
Pergamen je užíván proto, že jeho
organické vlastnosti jsou slučitelné s přírodními živly. V souladu se satanským
pohledem na oběť by měl být vyroben z kůže ovce, zabité z nutnosti kvůli masu.
Žádné zvíře by nemělo být zabito jen kvůli satanskému rituálu. Pokud není k
dispozici prodávaný pergamen, vyrobený z již zabité ovce, postačí obyčejný
papír.
Pergamen je prostředek, umožňující, aby
psané poselství či žádost byly stráveny plamenem svíce a vyslány do éteru.
Požadavek je napsán na pergamenu nebo na papíru, nahlas přečten knězem a pak
spálen v plameni černé nebo bílé svíce - podle povahy prosby. Před započetím
rituálu se kletby položí vpravo od kněze, kouzla a požehnání vlevo.
(VODA)